JAAAAAA DOLFIJNEN!!! - Reisverslag uit Monkey Mia, Australië van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu JAAAAAA DOLFIJNEN!!! - Reisverslag uit Monkey Mia, Australië van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu

JAAAAAA DOLFIJNEN!!!

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg Lieneke, Eelke, Tom

27 Juli 2014 | Australië, Monkey Mia

Vandaag was het toch echt zover, een van de ALLERBESTE DAGEN VAN MIJN LEVEN! Ik mocht ren dolfijn eindelijk een vis voeren!! Eerst zwom de zogenaamde 'Nickey' maar 10 cm van mij af, en toen het voedertijd was werd papa uitgekozen, maar die was zo lief of zijn plek aan mij te geven :) ik ben helemaal in de wolken... en over een week ben ik jarig :) en papa natuurlijk! Eergisteravond was het eindelijk donker genoeg zodat ik de melkweg met mijn eigen ogen kon zien, en natuurlijk fotograferen! Nu zitten we even op een bank te rusten, met een drankje in de zon en uitzicht op de zee waar zo af en toe de lieve dolfijnen uitspringen :) ik wil hier nooit meer weg!! Bij de balie van Monkey Mia hing al een blaadje dat ze mensen zochten, dus werk is er ook ;) ik mis thuis wel, maar het is hier wel echt heerlijk en dit is toch zeker mijn favo vakantieplek. Morgen gaan we de boot op, de Aussie's big 5 hopelijk zien :) De afgelopen dagen hebben we weinig wifi gehad, maar dat was eigenlijk wel zeker zo rustig haha! Ik wil gaan zwemmen tussen de dolfijnenn maar dat mag nieeet :(
nou wij gaan weer even verder genieten, tot snel weeer! Kusjes en knuffell Lieneke

  • 27 Juli 2014 - 08:29

    Gemmy:

    Wat een geweldig verhaal en leuk om zo met jullie mee te "reizen" . Je bent echt aan het genieten, groot gelijk! Heel veel plezier verder! Enne... Gewoon een dolfijn voor me verjaardag vragen, kijken wat er gebeurt..... :)

  • 27 Juli 2014 - 10:32

    Linda:

    Lief meisje, wat heerlijk dat het dan eindelijk is gelukt.
    Ik hoop dat ik de foto's snel te zien krijg.
    Geniet van de plek waar je nu bent en kijk of er ergens een huisje te koop staat;-)
    Heeft Illy ook genoten van het dolfijn avontuur?
    Liefs mama xxx

  • 27 Juli 2014 - 18:45

    Els:

    Wauw!! Wat gaaf!! 10 jaar geleden stond ik op precies dezelfde plek en ik weet nog dat ik net zo enthousiast was als jij nu bent. Wat bijzonder dat je de dolfijnen mocht voeren! Geniet er nog van! Groetjes aan Tom en Eelke.

  • 27 Juli 2014 - 20:52

    Oma Gabby En Opa Piet:

    FIjn te horen, dat je het zo naar je zin hebt, maar je komt toch zeker wel weer naar huis terug, want wij kunnen jullie niet missen. HEel bijzonder, dat je nu eindelijk een dolfijn van zo dicht bij hebt mogen zien en zelfs mocht trakteren op een lekker visje. Trouwens wij hebben de foto gezien, waarop je de dolfijn met zijn visje beloond. WIj waren vandaag bij Mama op de koffie en toen laat ze ons de foto zien. Tof.
    Nu op naar je verjaardag. Geniet van alles Groetjes , ook voor Lieneke en Papa. Tot horens.

  • 30 Juli 2014 - 21:16

    Linda:

    Waar blijft jouw volgende verslagje Lienes, ik lees ze zo graag.

  • 02 Augustus 2014 - 20:34

    Jose:

    Hoi Meiden en Tom. Ik zie dat jullie al heel wat fijne dagen hebben gehad.
    Leuk om allemaal te lezen na onze vakantie. Geniet er nog van. Morgen is je verjaardag Lien
    en overmorgen die van Tom. Wij zullen zo hard lang zullen jullie leven zingen dat je het misschien
    wel kunt horen. We blijven jullie volgen. Groetjes van de Knookjes. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Monkey Mia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2014

Eindelijk, weer connectie met de buitenwereld.

27 Juli 2014

JAAAAAA DOLFIJNEN!!!

23 Juli 2014

Lange wegen, korte dagen.

21 Juli 2014

AUSTRALIË!!!!!

19 Juli 2014

Frankfurt
Lieneke, Eelke, Tom

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 3335

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: