Lange wegen, korte dagen. - Reisverslag uit Cervantes, Australië van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu Lange wegen, korte dagen. - Reisverslag uit Cervantes, Australië van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu

Lange wegen, korte dagen.

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg Lieneke, Eelke, Tom

23 Juli 2014 | Australië, Cervantes

Gisteren zijn we aangekomen op de camping bij Perth. Laat en moe, maar ik wilde persee nog even zwemmen! Dus wij lekker in een verwarmd zwembad zwemmen, en ik was voor heel even Jezus, want ik kon over het water heen lopen!! De volgende dag vertrokken we met blauwe lucht, maar we reden zo weer de regen in. Over lasagne lange wegen waar niks te zien was, behalve het bekende rode zand, prille bosjes, en een paar roofvogels. na een paar uur kwamen we aan in Cervantes, wat op de helft ligt van waar we heen wilden rijden, Geraldton. Daar rijden we morgen heen, en hopelijk hebben we daar warmer weer, want het is nu steenkoud! Uiteindelijk gaan we naar Monkey Mia, waar we waarschijnlijk met DOLFIJNEN GAAN ZWEMMEN!!!! EINDELIJKKK!! :) :) :) Ik heb er echt veel zin in! Ook komt natuurlijk mijn verjaardag eraan! :) Dat is mijn 2e in Australië en ik hoop zeker niet de laatste!!

Groetjes en kusjes van Lienos (Yvos ik mis jouuuu:( :( :( )

  • 23 Juli 2014 - 15:02

    Linda:

    Lieve Lienos, Eelke en Tom,
    Wat een fijne avonturen toch weer. Ik hoop voor jullie dat het ook snel iets warmer wordt, want zo ben je natuurlijk snel door die ene lange broek en ene trui heen en blijven de vele T-shirtjes en korte broeken, hemdjes etc. veel te lang in de koffer zitten.
    Het blijft raar, jullie aan de andere kant van de wereld. Misschien kan ik een tunnel graven!!!

  • 23 Juli 2014 - 17:18

    Yvos :

    Lien hoe kom je op die naam yvos

  • 23 Juli 2014 - 17:18

    Yvonne:

    MAAR DAT MAAKT NIET UIT GA LEKKER VAKANTIE HOUDEN , LOVE YOU BABYYY TOT SPOEDIG

  • 23 Juli 2014 - 20:33

    Oma Gabby En Opa Piet:

    Hopelijk gaan jullie het goede weer tegemoet en krijgen jullie nog veel moois te zien. WIj hebben er vertrouwen in en zullen er voor duimen, dat jullie met de dolfijnen kunnen zwemmen in niet al te koud water. WIj zien uit naar het volgende reisverslag. Liefs en groeten en xxxxx. En doe ook de groetjes aan Eelke en Papa.

  • 25 Juli 2014 - 00:07

    Sensicane:

    Tof! Sturen wel wat goed weer die kant op haha, kunnen we niet vaak zeggen als Nederlanders

  • 25 Juli 2014 - 00:07

    Sensicane:

    Tof! Sturen wel wat goed weer die kant op haha, kunnen we niet vaak zeggen als Nederlanders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cervantes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2014

Eindelijk, weer connectie met de buitenwereld.

27 Juli 2014

JAAAAAA DOLFIJNEN!!!

23 Juli 2014

Lange wegen, korte dagen.

21 Juli 2014

AUSTRALIË!!!!!

19 Juli 2014

Frankfurt
Lieneke, Eelke, Tom

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3332

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: