AUSTRALIË!!!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu AUSTRALIË!!!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu

AUSTRALIË!!!!!

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg Lieneke, Eelke, Tom

21 Juli 2014 | Australië, Perth

Ja hoor, we zijn er! na iets van 17 uur vliegen zijn we aangekomen in Perth. Na wat gehaast op Singapore en natuurlijk tegenslagen, want wanneer zal de familie Weerts eens niet hebben dat ze vlekkeloos door de douane heen komen? Eerst bij de tassencontrole was het papa, en moest hij met zijn fototoestel ergens heen, maar dit was uiteindelijk allemaal goed. Op het vliegveld van Frankfurt stond zo'n gave auto!!!!!! Ik wilde hem meteen meenemen! (zie bij foto's) En wat bleek nou, je kon deze zelfs nog winnen! Dus ik en Eelke allemaal kaartjes halen om mee te doen :) Toen we in Perth waren werd mijn paspoort ineens niet meer gescand... dus moesten we weer meelopen, en na een paar scanners was het gelukt. Daarna hebben we een taxi gepakt en zijn naar het hotel gegaan, want het was een laaaaaaaange vlucht, met wel veel turbulentie. En nu gaan we denk ik zo maar even lekker eten, dat hebben we wel verdiend na al dat vliegtuigeten en die geur ;)

Knuffels, kusjes en groetjes, Lieneke

  • 21 Juli 2014 - 10:35

    Linda:

    lieve lien, fijn dat jullie er zijn.
    Wat duurt dat lang he zo'n reis, maar dan heb je ook wat.
    Geniet maar even lekker van het hotelbed, want morgen gaan jullie denk ik al weer op reis??
    Dikke knuf, ook voor Eelke en papa.

    Oja Floor wijkt niet van mij zijde, als ik niet uitkijk gaat ie zelfs mee naar de wc.
    Ook nu ik dit typ ligt ie op mijn armen bijna op het toetsenbord.

  • 21 Juli 2014 - 11:39

    Oma Gabby En Opa Piet.:

    Hoi Lieneke en Eelke. Hopelijk hebben jullie goed geslapen in het hotel na zo'n vrezelijke lange vlucht met extra turbulentie en controles. Gelukkig is alles goed verlopen en kan het avontuur beginnen. Wij blijven jullie volgen. Groetjes en natuurlijk ook voor Papa.

  • 21 Juli 2014 - 12:14

    Gino:

    Lieve lien, fijn dat de reis goed is gegaan! Ik wens jullie nog veel plezier en succes met verder reizen. Ik zit nu al te wachten op de rest van de verhalen;) have fun! Groetjes aan eelke en tom. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2014

Eindelijk, weer connectie met de buitenwereld.

27 Juli 2014

JAAAAAA DOLFIJNEN!!!

23 Juli 2014

Lange wegen, korte dagen.

21 Juli 2014

AUSTRALIË!!!!!

19 Juli 2014

Frankfurt
Lieneke, Eelke, Tom

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3339

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: