Nog thuis... - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu Nog thuis... - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Lieneke, Eelke, Tom - WaarBenJij.nu

Nog thuis...

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg Lieneke, Eelke, Tom

17 Juli 2014 | Nederland, Valkenswaard

Het zijn de laatste dagen voor ons vertrek naar AUSTRALIË!! Lekker nogfilm op de bank kijken met mama. Morgen nog de laatste dingetjes regelen en dan zijn we er klaar voor! Lekker lang in het vliegtuig... Eelke heeft al uitgezocht dat er een stopcontact is en welke films er zijn. Goed voorbereid dus. Morgen gaan we misschien nog een extra camera halen, zodat we onze reis echt goed kunnen vastleggen, en jullie er als het ware ook bij kunnen zijn. De link hiervoor volgt nog.

Ik zou zeggen, slaaplekker en tot gauw!

• 17 Juli 2014 - 08:49

Els:

Jullie gaan weer naar Australie! Ik ben jaloers! Geniet er van!

• 17 Juli 2014 - 10:49

Yvonne:

Veel plezier in australie geniet er van !

• 17 Juli 2014 - 17:45

Door:

Leuk om jullie te volgen, zolang als we nog thuis zijn! Veel plezier mer de laatste voorbereidingen.

• 18 Juli 2014 - 17:31

Linda:

Lieve schatten, geniet van een welverdiende mooie vakantie en zorg dat je nu wel met de dolfijnen kunt zwemmen.

• 19 Juli 2014 - 18:25

Hetty:

doei lieverds, goeie reis!!!!!!!!!